Seuran mestarit ratkaistiin viikonloppuna

Seuran mestaruuskilpailut pelattiin kaikkien sarjojen osalta 2.-3.8.

Miesten ja Naisten mestareiden tauluun saatiin taas kaksi Lindbergiä lisää, kun Rasmus Lindberg dominoi miesten sarjaa alusta loppuun ja Camilla Lindberg voitti Naisten sarjan 19-vuoden tauon jälkeen.

Kahden sarjan voittajat ratkottiin uusintareikien kautta. Miesten Mid-sarjassa Vesa Ahlqvist tarvitsi kaksi uusintareikää voittaakseen tasatuloksessa olleet Rasmus Pietilän sekä Kimmo Lindbergin.

Miesten M50 sarjassa Vesa Haapavaara voitti Mika Riissasen ensimmäisellä uusintareiällä.

Alla kaikkien sarjojen palkitut sekä lyöntimäärät (Miehet/Mid-miehet 3 kierrosta, M80 1kierros muut 2 kierrosta):

Miehet:

  1. Rasmus Lindberg 219
  2. Kimmo Lindberg 226
  3. Rasmus Pietilä 226

Naiset:

  1. Camilla Lindberg 174
  2. Elsi Tahvanainen 176
  3. Viivi Tikkala 177

Mid-Miehet:

  1. Vesa Ahlqvist 226
  2. Kimmo Lindberg 226
  3. Rasmus Pietilä 226

Mid-Naiset:

  1. Camilla Lindberg 174
  2. Viivi Tikkala 177
  3. Kristiina Lassila 178

N50:

  1. Kati Kalenius 173
  2. Niina Vuorela 202
  3. Mari Einiö 205

N60:

  1. Saila Miettinen Lähde 184
  2. Heljä Toivanen 186
  3. Raisa Nummenpalo 191

M50:

  1. Vesa Haapavaara 153
  2. Mika Riissanen 153
  3. Petteri Aittola 157

M60:

  1. Erkki Suomalainen 160
  2. Aarre Mäenpää 165
  3. Teppo Mattila 166

M70:

  1. Pekka Naumanen 172
  2. Hannu Peltonen 173
  3. Mauri Moilanen 176

M80:

  1. Hannu Tiira 83
  2. Henrik Nordman 100
  3. Leo Dammert 114

• Lisää uutisia •

24.08.2025

ST. LAURENCE GOLF TÄLLÄ VIIKOLLA KALKKI-PETTERIN LÄHDÖT 1. TIILTÄ AAMURÄNNI alkaa klo 7-> (kirjaathan itsesi rännivihkoon selkeällä käsialalla) AJANVARAUS JA CADDIEMASTER ajankohtaiset aukioloajat löytyvät kotisivultamme www.stlg.fi TOIMISTOPALVELUT ARKISIN 9-16 (tai

24.08.2025

Pidetään klubin yläkerrassa ke. 27.8 klo 16:00. Tilaisuus on avoin kaikille osakkaille.

23.08.2025

Olet ehkä pelaamassa käydessäsi nähnyt mainontaa golfkentän alueella. Mediateko Oy toteuttaa tutkimuksen yhdessä Golfliiton ja Go-On Feelbackin kanssa, jossa tutkitaan golfkentän alueella olevaa mainontaa ja sen huomioarvoa. Osallistu tutkimukseen –